تاریخ : دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
نویسنده : علیرضا فوادیان

 

 روز دوشنبه بویینگ اعلام کرد که مجموعه دمهای بعضی از بویینگهای جدید نیاز به تعمیرات دارند و البته انها گفته اند که جای نگرانی نیست.

بویینگ 5 فروند 787 را از سپتامیر به شرکت ژاپنی All Nippon Airways تحویل داده است.و دها فروند دیگر ساخته شده نیاز به بررسی دارند تا نقص های ساخت انها رفع گردد.

به گفته بویینگ بازرسیها،حتی در 787 های تحویل داده شده به شرکت ژاپنی،صورت گرفت تا مشخص شود کدام یک از هواپیماها نیاز به تعمیرات دارند.
همچنین انها گفته اند نقص فنی دمها شامل مواد پرکننده بین بدنه(پوسته) هواپیما و اجزاهایی که تحت پوشش این مواد هستند نیز میشود.

خیلی از شرکتهای سازنده هواپیما بدنه(پوسته)هواپیما را از الومینیوم میسازند.787 اولین هواپیمایی است که پوسته ان کاملا از فیبر کربن ساخته شده است.که سبکتر،مقاوم تر و با تکولوژی پیشرفته تری نسبت به الومینیوم میباشد.

خطوط هوایی معمولا تمایل دارند از 787 هایی با ابعاد متوسط برای پروازهای طولانی و مسیرهای بیین المللی استفاده کنند.البته مشهود است که جای هواپیمای بزرگ را پر نمیکند.



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 صفحه بعد
مرجع هوانوردی ایران و جهان. امید وارم توانسته باشم به شما کمک کنم. با ارسال نظر جهت بهتر شدن وبلاگ به من کمک کنید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع هوانوردی و هوافضای ایران و جهان و آدرس airplane.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Alternative content


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید